الخميس، 25 يوليو 2013

اااااجل وهااام جدا شيررر على أوسع نطاق وانقذ حياة انسان مصري .. أمن الدولة عاملينلهم فخ مصيبه

اااااجل وهااام جدا شيررر على أوسع نطاق وانقذ حياة انسان مصري .. أمن الدولة عاملينلهم فخ مصيبه :
================================
مروة عبدالله :
أنا اسمي مروة عبد الله ابراهيم .. ودي شهادة هتحاسب عليها ..أنا من أكتر الناس دعما للبرادعي وكنت ولازلت ضد مرسي .. ونزلت يوم ثورة 30 يونيو التحرير عشان نحرر مصر .. لكن اتصلت بي اليوم نورهان صاحبتي بنت اللواء محمد أبو عوف في أمن الدولة وقالتلي :(مش هننزل الجمعه التحرير!! وباباها منعها هي واخواتها سمر وانجي ونادر من النزول للتحرير يوم الجمعة نهائيا ..وقالهم ألا يسمحوا ﻷصدقائهم المقربين بس من النزول نهائيا في محيط التحرير في يوم الجمعه مع ان يوم الجمعة تأكيد انتصارنا ).. مع العلم أن والدها العقيد محمد كان من أشد معارضي مرسي .. طريقة التنبيه عليا من نورهان كانت مريبة جدا النهارده وفيها توسل وخوف وتحذير واصرار ..أنا ونورهان نزلنا كل المسيرات اللي ضد مرسي وكان والدها موافق عادي وساعات كان بيبعت حد يوصلنا ويجيبنا كمان .. المره دي شكلهم هيغدروا باللي في التحرير وممكن تحصل تفجيرات ولا كارثه كبيرة عشان تكون تهمه في اللي في رابعة .. أنا قلقانه جدا .. و ضميري هيموتني ..اضطريت أكتب الكلام ده عشان ما أكونش بشارك بسكوتي في جريمة قتل باﻵلاف .. مش هتوصل للقتل يا ناس كلنا مصريين مهما عملوا فينا .. سياسة قذرة فعلا .. أنا بلغت ودور كل واحد ياخد باله ويحذر المقربين منه وينشر الكلام ده... وكل واحد هيتحاسب .. ويارب تعدي على خير وترجعيلنا يا حبيبتي يا مصر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إلى احباب فى ربوع الارض

كل عام وانتم بخير بعيد الفضر المبارك مع تحيات الاعلامى جمعه الشوال