السبت، 31 أغسطس 2013

السيسي: وبكرة تشوفوا مصر!

السيسي: وبكرة تشوفوا مصر!
طب انا مصري وشايف
انا شايف جثث لمصريين محروقة!
انا شايف ام بتصرخ وتلطم علي ابنه اللي اتقتل في مظاهرة واخوة اخذته في اعتقال
انا شايف اب بيدور علي ابنه ولسه ماجاش
انا شايف دموع اسر مصرية مابتخلصش
انا شايف اعتقالات لرموز سياسية
انا شايف إعلام بيكذب كذب مايتوصفش
انا شايف ٥٠٠٠مصري مقتول برصاصك
انا شايف ظلم زاد في كل مكان
انا شايف الشرطة رجعت تقتل تاني في الشعب
انا شايف محلات وشركات بتقفل من العصر
انا شايف ان الاقتصاد انهار ووصل ل ٦مليار ودي عمرها ماحصلت
انا شايف دم كتير علي ارض مصر
انا شايف سياحة بتنهار وبتهرب من مصر
انا شايف مظاهرات خارجة من كل شوارع مصر بتسأل فين اصوات انتخابات مجلس الشعب والشوري والرئاسة واستفتاء الدستور
انا شايف مظاهرات في كل دول العالم بتقول مصر حصل فيها انقلاب مش ثورة
انا شايف مبارك الظالم القاتل اخذ براءة
انا شايف كل اعضاء الحزب الوطني رجعت تحكم مصر
انا شايف جنود بتتقتل واتهام ناس بدون دليل
انا شايف اعز اصحاب اتقتلوا بدون سبب واتقال عنهم ارهابيين
هي دي وبكرة تشوفوا مصر؟حسبنا الله ونعم الوكيل
أدمن محمود عرفات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إلى احباب فى ربوع الارض

كل عام وانتم بخير بعيد الفضر المبارك مع تحيات الاعلامى جمعه الشوال