الخميس، 27 فبراير 2014

كلام امرأة بالف ععمة من العمم اللى على الرمم --- واولهم اكلى الميتة

كلام امرأة بالف ععمة من العمم اللى على الرمم --- واولهم اكلى الميتة
كتبت الإعلامية آيات عرابي عبر الفيسبوك : -

محمود سعد بيهاجم اللوا العطار على اختراع الكفتة اللي بتعالج الايدز وبيتريق على موضوع اختطافه وإن المخابرات انقذته وبيتعجب ازاي كان لابس لوا وهو مشعوذ وازاي كان بيقول الكلام دا في حضور الطرطور والموكوس اوميجا وبيقول عليه اللوا كفتة !!!

يعني بعد يوم واحد كل الناس اكتشفت ان موضوع علاج الايدز بالكفتة والطحينة دا مجرد كلام شوربة وخصوصا بعد الفضيحة ما بقت بجلاجل في الجرايد الأوربية !!
وبعد كدة يطلع واحد لوا تاني على قناة التحرير التابعة للإنقلاب, يقول انه معاه العقود بتاعة تلت مساحة اثيوبيا وأوغندا !!! وبعدين يعينوا رئيس وزرا لشركة الإنقلاب المحدودة كان حرامي أراضي وعليه قضايا وكان هربان برة مصر !!!

وقبلها يطلع واحد كان المفروض انه وكيل المخابرات العامة يقول انهم بيستخدموا شفرة عوكل المتطورة اللي يستحيل اختراقها, وبعدها يطلع واحد عبقري من عباقرة الانقلاب يتهم دمية بإنها إرهابية !!! .

وبعدين يطلع الموكوس بتاعهم أوميجا يلبس جاكت ب 15 جنيه ونص اخده هدية من بوتين في موسكو ويطلع الموكوسين يقولوا دا جاكت كبار القادة وبعدها يطلع السفير بتاع الانقلاب في موسكو يقول لهم ان دا جاكت رياضة الآيس هوكي ونكتشف إن حارس بوتين الشخصي كان لابس واحد زيه !!.

متوقع نشوف قريب لوا غيرهم يدعي انه صنع قنبلة نووية من سلطة البابا غنوج وبتوع الانقلاب يصدقوا ويهللوا للاختراع العظيم !!! .

فين الناس اللي كانت بتشتم وتهاجم وتقول على اختراع الكفتة فتح علمي واننا عملا وايش فهمكم انتو في الكفتة وفوايدها العلاجية ؟؟؟؟ ايه نوعية الأكل اللي بياكلوه الناس اللي بتصدق النسانيس الموكوسة دي ؟؟

وايه الخيبة التقيلة والإفلاس الفكري والمسخرة دي ؟؟؟؟ وايه عصابة النسانيس اللي اتحدفت على مصر بعد سهرة 30 سونيا المجيدة دي ؟؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إلى احباب فى ربوع الارض

كل عام وانتم بخير بعيد الفضر المبارك مع تحيات الاعلامى جمعه الشوال